onsdag, juli 23, 2008

shawty wanna a thug

helloow! idag vaknade jag vid två för jag och sis stannade uppe länge och kollade på This christmas med chris brown , jag kan verkligen INTE låta bli att bli mer kär i chris brown hur fan kan man mostå en sån röst ? ett sånt leende ? går bara inte! Filmen va riktigt bra rekomenderar den verkligen spc till alla chris brown fans :) aja sen iaf vid tre fyra typ drog jag och vijan ner till stan för att utforska lite vi gick till stan för vi e motiongalna haha :) ass bra! va jätte fint väder idag mkt sol och varmt häärligt äntligen lite sommar! iaf vijan köpte lite hiphop clothes och jag lyckades få säljaren att ge oss två bob marley klistermärken som va stora haha riktigt bossig e jag :) alla borde komma hit o handla med mig ;) sen köpte vi glass och kollade runt lite riktigt najs! börjar känna mig riktigt hemma här i oslo nu , kan oslo ut o in nu hahaha alla som träffar mig och snackar mer oss säger fan det verkar som om du bor här eftersom du kan lika mkt om oslo som vi här i oslo :) ja troligt kan jag det , men tyvärr finns inte några av mina underbara vänner här så jag kan inte bo här , för jag vill ha kvar mina vänner , borta bra men hemma bäst som sagt. Sen gick jag och vijan hem vid halv åtta och kom hem ass trötta och hungriga så mami lagade mat åt oss och vi chillade sen så kollade vi på one three hill och cold case och nu sitter vi och kollar på you got served som jag inte sett på typ hundra år :) najs riktiga minnen med denna film hahaha dog för den förut , men nu e favoriten frtf stomp the yard åååh grr den ska jag kolla på efteråt :) nu sitter jag och pratar med fiash min bästa vän från sthlm vi är äntligen sams gud saknat denna brud! älskar henne trots allt och det vet hon<3
nu ska jag kolla vidare på filmen .. later maybe!


xoxo, Lillis

Inga kommentarer: