torsdag, juli 24, 2008

things you know just by looking at her.

halluu! Idag är det en ny dag och jag är trött och håller på att bli sjuk mm väldigt kul! nu när vädret blir finare och finare så kommer jag sitta inne och ha feber och kolla på depp filmer NAJS! ush , hoppas jag inte får feber och sånt som sis :( hon e jätte sjuk stackarn :/ hon som har smittat mig eh ikke bra! hahaha, aja idag har jag kollat på massor filmer med sis och vijan och mami sen så stack jag och vijan ut på terassen och dansa shakea lite ass och jag lärde vijan lite salsa merengue och samba och bachata hahaa fett roligt , sen tog vi lite shots och och nyss drog vi ner till ica och köpte sprite sen stack vi ner till rita som jobbade lite och så hjälpte vi henne lite sen kom jag o lämna spriten och orkar inte gå ner igen.. tjejerna ska ut ikväll vene riktigt om jag ska hänga med dom, för vill inte bli sjuk och jag vill helst gå ut med sis o hennes kompisar hahaha som förra gången fett roligt hade vi :) känner mig säkrast när jag e med sis :) och så tycker jag synd om min älsklings sis som e sjuker :( så eh får bli att dra ut när sis blir frisk istället! åh har inte snackat med mina tjejer på åratal känns det som.. dom har det jätte kul där nere hemma och festar varje dag har det ass mysigt det e bra älsklingar.. önskar bara att jag vore där med er :( men men livet är inte alltid rättvist :( saknar er jätte mkt ska ni veta! nu ska jag dra mig iaf och hitta på något orkar inte sitta här mer..


sometimes i just want to run and hide ..


xoxo, Lilliss

Inga kommentarer: