onsdag, juli 23, 2008

igårdagen

whazup bitches?
vi vakna skapligt och började fixa oss tog timmar kan jag lova er hahahaha.. tre stk tjejer som fixar sig ? haha ni kan tänka er och bara EN toa hahaha, sen va vi klara och drog in mot stan vi åkte buss för en viss rita va så jävla lat haha , sen när vi kom in till stan gick vi överallt nog och tjejerna shoppa lite och så jag orkade inte prova och kolla efter kläder i augusti vill jag shoppa ist :) sen efter ett tag vid typ sex drog vi till oslo city och köpte glass och smoothie sen drog rita hem för hon mådde inte så bra :/ så jag och vijan drog ner till akke brygge på vägen dit så stannade vi och skulle köpa armband eller rättare sagt vijan ville köpa och killen som sålde dom va typ 17/18 år och han va från ecuador han började fråga vart vi va ifrån och sen när jag sa chilena så han bara aaaaaaw chileenaaa och vi började snacka ass mkt sen frågade vi hur mkt armbanden kostade så sa han 60 kr och då sa han bara för att de e du så får din kompis armbanden för 2 för 80 haha kung är jag :D aja sen iaf drog vi ner till akke brygge och kolla utsikten ( killar ) va en show där som en snubbe från amerika eller england gjorde hahah fett sjuk va han men ass rolig :) sen drog vi vidare efter ett tag och träffade massor.. sen drog vi oss hemåt och däcka totalt fett trötta efter att ha gått så mkt..och sen drog vi ut och gick och köpte cola o pizza och satte oss på parken :) riktigt najs.

najs najs dag :)

Inga kommentarer: