onsdag, april 16, 2008

Tisdagen med sis



Tisdagen vaknade vi upp på hotellet klockan 5.20 skit tidigt men det va för sis började 5.47 så vi klädde på oss och så stack vi till syrrans jobb jag fick åka med på tåget som vanligt hehe skit roligt ass snälla och trevliga folk på sis jobb :) funderar själv på att jobba på flytoget när jag blir äldre haha taking the steps of my sis hehe, aja jag va skittröttt sis med men vi åkte med ett lång tag sen slutade syrran vid kvart i tio typ och vi stack till deras uppehållsrum och satt lite vid datorn sen så skulle sis va en stund vid plattform och hjälpa till så jag hängde med det va skiit kallt så jag stack in igen ist där träffade jag karlas Chef en svensk faktiskt han va skit snäll och rolig haha :) och så träffade vi en till Chef hon va också svensk hehe hon va jätte snäll o gullig gillar att dansa salsa och reggeaton men liksom vem gör inte det ;) hehe sen fick sis sluta då stack vi till frisören för sis skulle fixa håret klippa lite och färga och där en skit söt kille och klippte sig vi trodde han va asiat först då men nej nej då kom det fram att han va chilenare haha driver du med mig tänkte jag och sis ? haha chilenare som är så jävla snygg gud i must be dreaming tänkte jag liksom men men han va det och skit söt och snygg va han :) hehe sen iaf satt vi där ass länge och till sist va sis klar hon blev jätte fin hon ser äldre ut haha hon kommer döda mig när hon ser det här men jag tyckte det va jätte fint och hon ser ut like a new woman exakt det hon ville :D jag tänker också på att kanske göra en ny makeover hahaha :) sen iaf stack vi hem och sov en stund sen så lagade vi jätte god mat eller sis lagade då jag diska och hjälpte till lite det va pasta med skaldjur och pesto skit gott , vi kolla på friends avnsitt medans vi åt också sen så satte vi oss vid datorn och prata med mami och papi så vidare.. sen så kom jojo hem och vi tre satt och snacka om allt möjligt hahaha fett roligt jojo han e envis kille han haha :) sen vart klockan 2.00 så vi gick och la oss och lyssna lite på musik och snacka lite jag blev lite känslig där eller när vi snacka med mami&papi för jag VILL INTE ÅKA HEM sry men jag vill inte ! Jag vill stanna här med sis och va LYCKLIG och slippa linköping .. men jag saknar för många det är de.. men men sis kommer jag sakna ännu mer gud va hemskt! Aja nu ska jag och sis dra till stan iaf :)
Jag skriver senare om onsdagen med sis .. later!


Later , I'm out' Lillz

Inga kommentarer: