onsdag, april 16, 2008

Måndagen med sis

Måndag då började sis tidigt och hon skulle komma hem vid fyra tiden .. Jag vakna vid tre hahaha latis som jag va men jag gick upp diskade sen åt frulle då kom sis , vi chillade lite framför tvn och så sen så hade syrran fått hotellrum så vi stack dit innan så gick vi till kiwi och handla lite sen gick vi till 7eleven och köpte Hägen Daz glass en Vanilla Karamel Brownie och en Cookies & Cream gud va goda dom va hehe älskar glass! Vi kom till hotellet la oss i den stora sängen och kolla på Tv och åt våra goda glassar vi hoppa lite i sängen också hahaha , sen så satte vi på oss pyjamas och kröp ner i sängen och snacka lite och sen kollade vi vad som fanns på tv men vi va för trötta så vi somna istället och sis började tidigt på tisdagen så det va bäst att sova men vi hade det mysigt på hotellet och det va skit fint :) åh varje dag tänker jag på hur mkt jag kommer sakna såna dagar med sis på vårat hotell och hemma och överallt :( önskar att jag kunde stanna här för evigt!


P.s Hotellet heter Clarion Royal Christiania Hotel här kommer bilder!

Vi gillar att hoppa i sängen hahahahaha :)

Våra Glassar (: mumsigt!




' Lillz

Inga kommentarer: