torsdag, april 17, 2008

Onsdagen med sis

Idag vaknade vi åt frulle , sen dusha och fixa oss för att dra ut på stan, Vi gick runt runt jag hittade några grejer men inte så mkt det va liksom inget jag direkt fastnade för om ni förstår vad jag menar men jag blev verkligen kär i en Burberry Väska men den kostade 6000 kr jo men det hade jag nästan i fickan hahaha lr inte men men sis kanske ska till Milano om en vecka så ska föröska be henne om hon kan köpa en liten födelsedagspresent till mig därifrån ist som t.ex en märkesväska vill verkligen ha en ny väska! Syrran hittade ett par solglasögon dom va skit snygga men sis vill vänta tills hon reser ut liksom bättre att köpa därborta .. Jag såg på lite smink också tänkte köpa en Dior lipgloss men jag får köpa en sån i lkpg ist, ingen av oss köpte någonting för jag ska shoppa i lkpg ist eller så tar jag en weekend i sthlm och checkar läget där ist och sis vill vänta tills hon reser till antingen Milano,London.Barcelona hon och hennes vänninor har inte bestämt sig riktigt än! Gud va kul att resa bort med sina vänner någonstans hoppas jag och mina gör det i sommar lr något! Jag och sis har tänkt på att jag hon sophia och ania ska ta en tur någonstans typ i september lr något sånt för att fira våra år av vänskap för sis och aina har vart vänner i 10 år i september shit otroligt mkt! och jag och min vän sophia har vart bästavänner i snart 6 år åh min lilla plutt du anar inte hur mkt jag älskar dig! Vi föddes tillsammans men bästavänner har vi vart i så länge iaf åh längtar tills vi fyller 10 år av vänskap! Då jävlar blir det stort! Fast våran vänskap är så himla stor att det känns som om vi har vart bästavänner i evighet min pluttis saknar henne så himla mkt spc våra roliga ideer vi jämt har hahaha vi ska alltid klä ut oss eller springa runt i regnet i bara trosor och tröja hahaha och massor med men BÄST är vi på PARTY' miss our times önskar att du bodde med mig ! aja mer om dagen med sis och slutpratat om min bobbii för saknar henne bara mer då! hehe sen kom Ingeborg när vi va på Sten & Strom det är som NK i sthlm skit fint och skit mkt snygga kläder! Sen stack vi till Oslo City för att dra och äta mat det va inte så gott men aja hungriga va vi iaf! Sen stack vi upp till Hm för jag skulle köpa lösnaglar ska fixa dom innan jag åker hem! Sen när jag kommer till lkpg blir det att fixa dom hos ett proffs med Gele, ska bli najs! Sen stack vi hemåt och softade hemma .. Just det! Jag får inte glömma som sagt väntade något stort riktigt stort i slutet av veckan men det blev inte så nu för det är 18 års gräns och sis kunde ikke skaffa leg åt mig men skitsamma kommer nog en annan sån chans NOOT! Åh jag som längtade så mkt men men får väl nöja mig med att drömma mig bort att jag är där .. Vill ni veta vart jag skulle OMARION LIVE KONSERT fatta? jag som har tjatat i hundra fucking år om att jag vill se en snygg mulatt lr afroamerikan som brukar va med på t.ex stomp the yard , you got served o.s.v och när jag väl fick chansen så nej tyvärr 18 år gräns FUCK ER ALLA SOM ÄR 18 ! Jag fick inte äns se the love of my life när han va i Sverige (chris brown) och nu får jag inte se omarion herregud vilken tur man kan ha i detta liv! Fuck allt alltså jag är arg och ledsen nu ! ÅÅÅH !



jag önskar att allt vore så lätt..

1 kommentar:

Anonym sa...

gud va mysigt :)