tisdag, april 15, 2008

Söndagen med sis'


I LOVE Tempura Maki Sushi.

Söndagen började med att sis kom hem vid ett tiden typ , då väckte hon mig så kollade vi på fullt hus och åt frulle samtidigt otroligt god frulle faktiskt som sis hade fixat' hihih sen så satt vi nog skit länge och kolla på massor av serier Fullt hus,Fresh Prince,My Wifes And Kids haha garva hela tiden , sen fick vi lust att se en Indisk film som sis har tjajat om i hundra år den hette Kabhi Khushi Kabhie Gham tre timmar lång film shit jag har nog aldrig gråtit så mkt asså vilken sorlig film herreguud ni borde verkligen se den skit bra , Jag blev kär i en indisk kille också gud va snygg han är alltså han heter Hrithik Roshan skit snygg! Sen så vart klockan skit mkt så vi vart ass hungriga och stack ut och köpte Kina mat + Sushi gud va gott älskar verkligen sushi ni som inte har smakat har verkligen missat nåt! Lovar ni måste smaka det jag sa jämt förut aldrig aldrig fan heller att jag ska smaka sushi sen när jag smaka då fick jag svälja mina egna ord gud hade nog aldrig smakat något så gott som sushi :) så ANTON läser det här vänta du bara när jag kommer hem ska tvinga dig äta sushi kom ihåg att du lovade mig (a) aja nu mer om söndagen vi gick och hyrde film på 7elven också The GraveDancers jag lovar att när jag kom hit till norge så sa jag till min syrra att jag ville se skräckfilmer som skrämde skiten ur mig och jag lovar tiden jag har vart här har jag bara sett såna filmer som verkligen skrämmer skiten ur mig hahaha gud hörde mig för andra gången :D skit äckligt! Sis va skitskraj också haha stackarn men den va äcklig alltså herreeguud jag skrek sönder mig mitt hjärta alltså! Sen va vi skit trötta så vi gick och la oss men vi hade en jätte fin myssöndag tack sis kommer sakna dig så jävla mycket!




The GRAVEDANCERS




:)

Inga kommentarer: