lördag, april 12, 2008

Lördagen

Idag vaknade vi ass tidigt åh skit jobbigt men ronaldo kom och hämta sebb tidigt så vi satt och snacka lite med ronaldo sen stack dom och jag och sis fixade skit god frulle , yoghurt med cornflakes och sen äggröra med ost och knäckebröd och apelsinjuice skit gott' sen satt vi och kolla på fullt hus hehe fett mys , sen vart vi så himla trötta att vi bara nae vi går och sover en stund haha en stund driveru? vi sov fan till sex då ringde Ingeborg och sa att vi skulle ut alla ikväll så att vi skulle fixa oss och allt så vi gick upp allihop jag sis och jojo och städade hela lägenheten sen duscha alla och fixa sig så började våran lilla förfest först kom Ducan sen kom Karlas vän minns ej riktigt vad hon hette men hon va jätte snäll och gullig sen kom Ingeborg och till sist kom James. Vi rökte vattenpipa drack lite och åt pastasallad det va jätte kul faktiskt.. Tills slut var det dags att go out and clubbing men jag mådde som skit haha typiskt lillz inte äta bra innan hon dricker jag åt typ en tredjedel pastasallad och jag hade inte ätit sen klockan elva haha smartass jag är :) så jag mådde lite illa och sa att dom fick dra utan mig jag hade iaf kul förra helgen det e de som räknas :D och sen denna vecka väntar något STORT ni anar inte jag kommer upptadera mer senare i veckan :) hehe aja nu sitter jag här själv iaf och softa med mig själv med fanta , choklad och ostbågar fan va länge sen det är så jävla gott :) tänkte ta lite mer vodka men kanske senare ;) blir ju efterfest sen när alla kommer hem hehe .. Nu ska jag iaf sitta vidare på msn eller så tar jag och kollar på nån bra film snart..


Later maybe ' Lillz

Inga kommentarer: