torsdag, april 17, 2008

You never did and You never will ..

Du kommer nog aldrig förstå hur mycket jag älskade dig alla dessa år, du gjorde aldrig det och du kommer aldrig göra det.

Jag förlorade mig själv i alla dessa år , nu har jag funnit mig själv igen jag ler med lycka jag gråter nästan aldrig , jag tänker på mig själv och min familj, mina vänner! Jag kan skratta och känna att jag verkligen är lycklig inombords jag är nöjd med mig själv och min personlighet, jag kan kolla in andra killar utan att tänka på dig , jag kan släppa in andra killar i mitt liv nu jag sätter inte den dära stora muren mellan mig och dom längre , jag känner att jag kan bli kär igen jag kan älska någon annan kille jag känner att kärleken kommer komma till mig någon gång i mitt liv! Jag älskar mig själv igen. Jag hoppas du blir lycklig , hoppas att du är lycklig för jag är det nu iaf och det är jag jävligt glad över! Du brydde dig aldrig och du kommer aldrig att bry dig heller men jag har iaf gått vidare nu tänker inte slösa mer tid på en kille som bara tänker på sig själv och ingen annan! Jag vill tacka min familj och vänner för all stöd dom har gett mig genom dessa tider TACK! Ni hjälpte mig verkligen tack vare er är jag den jag är IDAG och jag lovar ni kommer älska mig mer som den jag är nu :)



love comes again i know it.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är bra liillliis! <3 skönt att du kommit ifrån det där! .. det är så svårt, men inte värt det. man får tänka på det positiva i livet. jag saknar dig snutt! puss <3

Anonym sa...

det är bra lillis, man ska tänka positivt, även om det inte alltid är det lättaste. jag saknar dig snutt. puss <333