lördag, april 12, 2008

Igårdagen med sebb

Igår va dagen väldigt rolig vi gick och hämta sebb så gick vi lite på the city of oslo hittade otroligt snygga kläder åh shopholic vill bara shoppa hela tiden men vi köpte ingenting jag o sis för sebb hade ont i ryggen så han pallade inte vänta om vi skulle prova och allt så vi har bestämt att på onsdag när sis har fri ska vi ut en hel dag på stan då får vi se om vi shoppar någonting eller iaf sis för hon har cash inte jag hahaha men men till sommar då jävlar när jag fyller år den 29 maj då blire sthlm BABY fast måste nog åka dit snart en weekend iaf i miss my favorite city och gbg får också bli snart .. nån som har lust och hänga med lr ? hehe hoppas min älskis Sophia vill hänga med men i Sommar 2008 då jävlar ska Liilliiss & Sophia ta över Oslo city ;) vänta bara!
Aja ska berätta lite mer om gårdagen vi kom hem så gick vi ner och köpte två stora pizzor till alla oss tre dom va jätte goda men som sagt ingen knäcker svenska pizzor åh saknar verkligen kebabpizzan i ryd's pizzeria Sandra eller Apollo i skäggetorp åh längtar efter en sån pizza hehe..
Sen så kollade vi på Hitman skit bra film faktiskt har sett den två gånger innan men hann aldrig se slutet första gången va jag tvungen att dra hem och andra gången somna jag men denna gång så såg jag den ass bra och han är så jävla sexig! Sen lekte vi lite charader och sånt med sebb han hade jätte kul han är så söt när han har så kul med oss hehe gullunge fan erkänner att han kan vara pain in the ass men igår va han skit gullig :) hehe sen blev klockan mkt så vi drog och la oss .. mysig dag kommer sakna såna dagar i Oslo fuck .. :(

Inga kommentarer: