fredag, april 11, 2008

Good Morning

hello what's cracking? Jag har nyss vaknat och klockan är 11.09 alla sitter säkert i skolan nu och jag sitter här och softa hahaa soft, just nu iaf sitter jag och lyssnar på Enrique Iglesias eftersom den här datorn är full med hans låtar ägaren är en stor fan haha , just nu är det enamorado por primera vez som tog slut precis nu så tänkte att jag skulle sätta på nunca te olvidare eller mentiroso finns så många mina favoriter är nog enamorado por primera vez,nuna te olvidare,por amarte asi , si tu te vas, och masssor mer har så mkt minnen sen länge sedan med alla dessa låtar skönt att lyssna på ibland och komma ihåg faktiskt hehe.. Jag sitter på facebook nu också och jag har blivit vän med min kusse från Gbg shiit det va typ år sen jag prata med han minns sist vi va hos dom han va jätte gullig ni vet övebeskyddad bror typ haha fett söt saknar han faktiskt! Sen kolla jag lite på en event som kommer va i Gbg snart Carribien Explosion och där står det Carribien band + Latin Gang och som sagt är min kusse Robinson Rivera med i Latin Gang haha skit coolt tyckte jag faktiskt skulle gärna vilja gå på den där Carribien Explosion men vi får se vad som händer hehe (: sen plus det hitta jag en gammal friend från Arboga på facebook som brukade ta hand om mig när jag va liten och så han va alltid den som ville leka med mig och så fast han va 6 år äldre för han är 22 nu, men vad ska man säga jag är nästan allas favorit tjej haha nae skojja bara (: hehe men iaf nyheten va att han har blivit modell skit coolt typ modell för Jc och Diesel och s.v. Jag hittade ass fina bilder på han faktiskt ni ska få se en iaf den va snyggast tyckte jag! hehe ajja slut snack om facebook och människor hehe.. Idag ska jag och sis spendera dagen med lilla sebb hoppas det blir kul! Nu ska jag iaf gå äta frulle sen dusha och fixa mig så jag är klar när sis kommer hem , men jag skriver om vår dag senare..

Modellen Francisco Alexander Catalan


Kussen i mitten..

Latin Gang <3




ciao later ' Lillz

Inga kommentarer: