måndag, april 07, 2008

Oslo

Idag har vart jag vart i oslo i tre underbara veckor .. oh damn the time goes fast , jag funderar på att dra en weekend till sthlm innan jag åker hem till lkpg men jag vet inte riktigt än kanske stannar i oslo trots allt men sthlm suget blir bara större och större har sån lust att träffa min bästa vän Sophia i miss her och skulle va kul att få träffa J & H ! But i miss my friends in Lkpg to so i don't know what to do .. Och jag vill ju såklart INTE lämna min kära syster Karla åh har vart så underbart att va här med henne vi har bara slappat festat lite och haft det såå mysigt vill verkligen inte lämna henne ibland önskar jag att jag va 18 och kunde flytta hit med sis skulle vara helt underbart ' well well jag e snart 17 iaf bara en och halv månad kvar , imorgon ska jag och sis ut och shoppa lite hade vi tänkt ska bli riktigt roligt har tänkt att boka tid för att fixa mina naglar och köpa hårfärg har tänkt och färga håret new look hihi, nu sitter jag här och undrar vad alla mina vänner gör just nu i lkpg oh gosh! känns som om jag inte har träffat dom på evigheter sitter och snackar med några av dom på msn just nu känns som om jag har flyttat och har bott här i evigheter hmm undra hur dom känner i wonder.. but know ska jag och sis kolla på what i like about you på TVnorge but i see you later..

Oslo by night


Peace out , Lills'

2 kommentarer:

Sophia sa...

Jag saknar dej boobi du får ta o komma hit! vi har inte snackat på år känns de som , tänk va kul vi kommer ha det då o så får du träffa snyggingarna ;) love u <3

' sa...

hihi jag saknar dig med min baby boo :) hehe ja så känns det för mig med :( hehe jaa vi skulle ha skit kul ju like always bobbii haha jadå det skulle va kul att få träffa dom ;) love u min älskis <3