måndag, april 07, 2008

enrique iglesias - mentiroso

  1. http://www.youtube.com/watch?v=EEFeheYJU7c
    you must listen to that song it's so beautiful .


    Texten säger mkt faktiskt t.ex att killar ljuger otroligt mycket hmm and that it's so not true haha yeah sure! Dom ljuger exakt nästan hela tiden okay jag säger inte att vi tjejer inte ljuger men inte lika mycket som er inte äns en fjärdedel lika mkt som ni killar! Det finns otroliga bra killar of course det finns men dom flesta är svin inte alla men dom flesta . T.ex i förigår såg jag och sis en dokumentär om otrogna killar det jag inte förstår med dom är att varför va tillsammans med en tjej om dom ska gå runt och hålla på med andra tjejer det bevisar ju bara att dom är inte riktiga kära i sin tjej then why be together with her ashole? du sårar ju bara henne istället kan du va singel och hålla på med hur många tjejer som helst det bryr sig väl ingen om då men har du tjej så får du fan skärpa dig va lite mogen för i helvete ! Okay jo vissa tjejer kan var jävligt dumma och blinda och tänka nej men han älskar mig han va bara full eller det va den andra tjejen som va på honom please girl OPEN YOUR EYES ! don't be stupid killen är en idiot som inte förtjänar dig och det du ger han ärligt tjejer vi måste va lite mer tuffa och inte va världens tofflor ! ush jag hoppas iaf att aldrig jag får uppleva att nån är otrogen mot mig då skulle jag bli så jävla arg och besviken killen skulle få ett helvete kan jag lova! men iaf jag förstår inte otrogna killar jag skulle gärna vilja diskutera med en sån skulle vara otroligt kul att se vad han skulle försvara sig med. Hoppas den dagen kommer någon dag..

Inga kommentarer: