torsdag, april 10, 2008

Kino

Idag va jag och sis med henne friend Ingeborg på Kino(bio) och kollade på Draglöparen den var otrolig sorlig faktiskt och väldigt bra den handlade om afghanistan kriget rekomenderar den verkligen den kommer få er att fälla många tårar! Den fick mig och sis att gråta mkt iallafall den är lite rolig också så man får skratta lite också hehe , sen efter kino drog vi till San Lorenzo och åt lite pasta. Sis tog pasta med skaldjur kommer inte riktigt ihåg vad den hette men den hade nåt coolt namn med italiensk accent' haha jag tog pasta med nån skinka och gorgonzolaostsås och parmesan ost det va otroligt gott faktiskt (: sis bjöd like always thank you sis jag kommer aldrig sluta tacka för allt du ger mig älskling :) vi satt där länge sen kom vi hem och satte oss vid datorn.. nu sitter jag här och snackar med mina vänner på msn medans alla andra sover hihi men jag är inte trött faktiskt vet inte varför men aja hehe nu ska jag nog sätta mig och kolla på en film tror jag .. och jag får inte glömma att jag har glömt att nämna att jag saknar min vän lamberto väldigt mkt faktiskt för innan jag åkte hade vi inte hunnit att vara på jätte länge vi har inte suttit och kolla på film tillsammans på länge eller bakat något tsm det är tråkigt faktiskt och nu har jag vart borta länge så jag känner att jag saknar min kära lilla granne lambi :( hoppas han mår bra och att han saknar mig med haha (a) och så hoppas jag att han vill ha en lillz & lambi dag när jag kommer hem det behöver vi båda tror jag hehe (: miss u lambi , you know i love u broh <3



Lilla söta lambi..





´Good Night and sleep well , I'm out Lillz'

Inga kommentarer: