onsdag, april 09, 2008

Friday's and feelings

Igår som sagt hade jag och syrran tänkt att stanna hemma men vi bestämde oss för att dra ut på Oslo City lite och va där tills klockan nio sen drog vi ner till Friday's för vi va så himla hungriga och vad slår en riktig american junk food tallrik hehe , så vi hade jätte svårt att bestämma oss när vi såg meny'n men vi bestämde oss för en cheeseeburgertallrik muums' det var otroligt gott jag rekomenderar verkligen den maträtten! Vi satt där otroligt länge faktiskt klockan blev elva plötsligt så vi tänkte innan vi drar måste vi ta en milkshake of course så jag tog en strawberry milkshake och syrran tog en bayile's shake vi smaka lite av varandra min va mumsig syrrans smakade för mkt cafe tyckte jag och som ni vet gillar inte jag cafe haha :) sen bestämde vi oss för att dra oss hemåt vi gick hela vägen hem .. det va mys vi snackade mkt om känslor kärlek och familjen och vänner , det va mys sen när vi kom hem hade jojo lite besök så vi la oss i sängen och kollade på film .Vi bestämde oss för att kolla på en skräckfilm The Eye' med Jessica Alba damn den skrämde skiten ur mig ! Jag trodde jag skulle dö den är otrolig bra och läskig ni måste verkligen se den men jag rekomenderar se den med en kille för jag lovar ni kommer skrika sönder hahaha .. Sen skulle vi somna och jag började tänka på massor på mitt liv mina vänner min familj spc min syster jag tänkte hur mkt jag kommer sakna henne när jag åker hem jag kan nästan inte äns förklara med ord jag får tårar så fort jag tänker på att vara långt ifrån henne , jag saknar lkpg otroligt mkt jag kan inte ljuga men min syster kommer jag sakna så otroligt mer det har bara vart så himla underbart att få vara med henne exakt varje dag vi har haft det så roligt tillsammans , jag vill ha såna dagar hela tiden .. Innan jag kom hit var jag den tjejen som var otrolig sårad som log utan att känna lycka inombords som grät om nätterna i hennes tomma säng jag va den tjejen som grät för nästan vad som helst som aldrig mådde bra som bara tänkte dåligt om sig själv och trodde att hon aldrig skulle kunna älska igen.. Nu känner jag inte den tjejen längre jag ler och känner lycka jag har gråtit en gång när jag har vart här och det va för jag vill inte lämna sis , jag sover inte i en tom säng jag mår alltid bra och jag känner att kärlek kanske inte är min grej just nu men när den väl kommer så kommer den vara underbar och jag är väldigt rädd so so afraid att om jag kommer hem så kommer jag bli den tjejen igen den otrolig olyckliga men låtsas vara glad tjejen.. jag vill inte jag vill verkligen inte jag är så himla rädd.


Jag älskar min syster mest av allt på denna jord !




här kommer en bild iaf på våran otroligt goda mat på friday's !


Mumsigt gott '



:)

Inga kommentarer: