söndag, juli 20, 2008

i'm back !

yes that's right i'm back!

nu är jag i norge igen och jag tänkte att jag ville börja skriva av mig igen..
just nu sitter jag här och tjurar lite för min älskade syster är väldigt trög men söt, för snyggaste finaste och gulligaste robin ringde nyss för att bjuda ut mig på en drink och min syrra minns inte honom för han har vart i spanien i 3 veckor så hon hade glömt honom och sa nje jag känner inte dig blabbla och la PÅÅÅÅ! men nu kommer hon på minsan vem det e och att det va till MIG samtalet var , och nu sitter jag här och tjuuuuuuurar för mig själv ist KUL! well that's just my luck! jävlans skit vad jag e förbannad just nu! mitt horoskop stämde trots allt iaf :(
äh får väl vänja mig till den här jävla oturskiten!

saknar mina girls , <3


xoxo , Lilliis

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dig!! / Lambert och magda