tisdag, april 08, 2008

myskväll

Igår kväll så hade vi myskväll vi stack ut köpte lite mat jag tog cheeseburgertallrik sis tog kyllingshavarma och jojo tog en pizza sen gick vi hem och kollade på en av min och sis favoritfilm Stomp The Yard åh den är värd att se hundra gånger om som sagt , satt hela filmen och bara tänkte på hur underbart det skulle vara att ha en sån kille som antingen Chris Brown the love of my life eller som Colombus short som märker varenda detalj hos en tjej okay han kanske inte är så i verkligheten det vet man aldrig men åh tänk er vad underbart att få höra små vackra kommentarer hela tiden eller märka att han märker vad som helst om dig till och med om du har köpt ny parfym oh god i want a guy like that ' hehe well well efter stomp the yard fick jag o sis lust att se avsnitter med vänner igen som sagt är vi på tredje säsongen redan så vi satt och kolla på massor avsnitt det va jätte mysigt like always hehe sen så fick jojo lust att fylla på sin mobil så han drog ner till 7eleven och köpte Hägen Daz Chocolate glass till oss med Crispo Choklad muums otroligt underbart gott är det hehe snällt av han (: hihi sen fortsatte vi med vänner avsnitt och tills slut va klockan tio i fyra då gick jag o sis o la oss och jojo stannade uppe och kolla på film , jag o sis satt en stund och kolla igenom min mobil och så haha hittade otroligt roliga bilder och video och därmed röstklipp som t.ex när min vän Tanya skrattar hahaha minnen från grundskolan va nog dom bästa miss those times.. sen vart vi trötta och somna.
Idag som sagt var det bestämt att vi skulle dra ut till stan men haha not today vi är för lata så vi har bestämt att vi antingen ska bara sitta hemma och slöa och myspysa med mer vänner avsnitt eller så drar vi ut ikväll någonstans , vi får se vad vi har lust till tonight.. men nu ska jag in i dushen tror jag eller så slöar jag bara med sis och kollar på tv .. but i see you guy's later !

Oh this is heaven..

Vänner


Peace out ' Liills

Inga kommentarer: