torsdag, april 10, 2008

I had a dream

Vakna för nästan tre timmar sen bara har diskat lite och hängt upp lite kläder som måste torkas sen så satte jag mig vid datorn och plötsligt kom sis hem från jobbet med Piano Karamel Pudding mums ' sen har jag bara suttit och kollat lite på Björn Gustavsson på Youtube haha skönaste snubben' sen har jag snackat lite med Marcella också jag berättade om min dröm jag hade i natt, haha den var otroligt rolig faktiskt´ Jag drömde om att jag kom hem och mina tjejer hade en jätte stor fest för mig och alla jag känner var där det va fett med folk till och med sthlm nördarna va där My best friend Sophia och J&H haha. Alla var otroligt glada att se mig men den första som kom fram till mig va Marcella och vi kramades jätte länge och vi grät och gud va vi grät och sen log vi hela tiden mot varandra , det var en väldigt underbar dröm faktiskt jag hade the best time with all my favorite people .. Gud vad jag saknar alla Marcella åh saknar hennes underbara skratt som alltid får mig att bli glad och hennes roliga kommentarer när jag gråter haha som får mig att skratta gud hon e så söt älsklingen och dakic min balkan saknar hennes sätt att alltid va glad o positiv och hennes borta moments när hon är i hennes egna värld haha sweetie och mallie min doris saknar ditt vackra leende och våra mysdagar och Min massamba hennes otroliga höga skratt hahaha och alla våra minnen och snack om mullater haha..saknar verkligen dig tanya hihi.. oh god i miss all my girls.. and all my friends (: Och mest av allt min söta mami & papi hihi men dom klarar sig utan mig hehe .. det e lungt lite till kan alla va utan mig hehe tänk att jag e lycklig här med my sis' hhihi men tänker alltid på er!


nu ska jag o sis chillnani lite framför tv.. later' Lillz

Inga kommentarer: